måndag 12 december 2011

Blomma!

Hade inte tänkt skriva något idag men har haft en så mysig dag så några rader får det bli :). ( Fast dagen började med borttappade hemnycklar så jag inte kunde låsa eller komma in i garaget för att hämta bilen.. men sedan hittade vi dem..puh! Skönt)

Jag, Alice och mamsen var idag en sväng på stan. Kikade i affärer och åt lunch tillsammans. Jag hittade en klänning som jag har tänkt ha på mig på nyårsafton. I år får det blir en svart med silver. En riktig mor-dotter-dotterdotterdag blev det idag:). Är så glad att jag har min mamsen, världens Bästa mamma och mormor!! 

Och när min T kom hem överraskade han med en blomma! En jättefin ros fick jag! :)


Kvällen har avslutats med ett träningspass och nu blir det provsmak av julgodis i soffan.. lite får man man väl unna sig en måndag efter att ha tränat eller? ;O)

Natti!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar