torsdag 8 december 2011

Ett försök till en blogg...

Välkommen till min dagbok/blogg!
Länge har jag tänkt att en blogg är ingenting för mig, vad skriver man om, varför har man en sådan, det händer väl inget i mitt liv som är värt att notera, men nu tror jag att jag har kommit på andra tankar... Har läst lite i några av mina vänners bloggar och jag har med tiden blivit mer och mer sugen på att själv prova på att ha en blogg. Jag tycker det är kul att läsa andras bloggar, se vad de hittar på, kolla på bilder, få lite tips och ideér så min ambition är att själv skapa en sådan blogg eller dagbok som jag valt att kalla min:)  
Så jag gör ett försök så får vi se var det slutar!
 Tjolahopp!

4 kommentarer:

  1. Va roligt! Ska lägga till dig på min blogglista nästa gång jag är inne på datorn!
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Vad kul!! Jag kommer att läsa! :) kramar

    SvaraRadera
  3. Härligt stumpan :) Kommer absolut att läsa!! Puss

    SvaraRadera
  4. Å vad roligt gumman:-) Kommer absolut att följa!! Blir oxå sugen på en blogg... Puss

    SvaraRadera