fredag 9 december 2011

Tur ner på stan och biokväll

Idag har jag och Alice varit på en shoppingrunda på stan:) Men puh! det är inte bara ett att få med en ettåring på noterna, underhålla henne, köra vagnen, kolla på sakerna, handla, trängas och sedan släpa på kassar..( kanske ett i-landsproblem ;) ) men ändå....*fniss*
Vi hade iallafall en trevlig stund! Det blev en del inhandlat bland annat fler julklappar till mina älskade brorsöner och faktiskt min egen julklapp från min älskade T:).
När jag var och klippte mig sist använde frisören en väldigt bra krustång så att man lättare kan få volym vid kort hår. En CrimpWell, kan varmt rekommenderas, och nu har jag fått en egen sådan:) Tack tack!


Men mest blev det saker till Alice (som vanligt).  Det var utförsäljning på babyproffsen så jag passade på att köpa lite "bra att ha saker" såsom en potta åt lillfröken. Köpte även lite kläder till henne på stan som hon ska få i julklapp. Tips! Det var 25 % rabatt på KappAhl :) samt 25 % på Lindex om man är medlem.
Det gillar vi!


Efter några timmar på stan, lite vandrande i regnet för att Alice somnade i vagnen på vägen till bilen, for vi åter hem. Det var mysigt att bara vara jag och A. på stan men också skönt att komma hem in till värmen.


Nu på kvällen har jag varit och fikat samt gått på bio med mina fina vänner Hanna och Maria. Hanna fick denna myskväll av oss i födelsedagspresent. Vi såg " In time", den var riktigt bra! :) Tack tjejer för en supermysig kväll!

Finaste Hanna och Maria!
 Godnatt!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar